0 oy
(200 puan) tarafından soruldu
Barcelona Fotballdrakt

Luis Suárez sa at hans to mål mot England hadde gått langt for å tause kritikerne som ikke trodde han ville være egnet nok til å spille mot Roy Hodgsons lag.
Etter å ha gjennomgått en kneoperasjon i forrige måned, hadde det vært bekymringer over den 27-åringens deltakelse i Brasil - snakk som var drevet av det faktum at han ikke ble ansett passelig nok til å treffe i Uruguays flautte nederlag til Costa Rica på lørdag. Suárez kom imidlertid tilbake til England og hvordan scorer hver side av Wayne Rooney sin første World Cup-mål for å hjelpe Óscar Barcelona Fotballdrakt Tabárez side Atletico Madrid Fotballdrakt til en viktig 2-1-seier i São Paulo.
Nederlag ville ha etterlatt dem mot utsiktene til World Cup eliminering, men resultatet på Arena Corinthians betyr at det er England som driller seg over bakken.
En uavgjort mellom Italia og Costa Rica på fredag ​​ville bekrefte tre-løveutgangen, med Suárez ute av stand til å stoppe seg med å krangle om resultatet. Det har vært som en drøm, sa han. Det er noe jeg har drømt om veldig ofte. Det var en av de beste spillene jeg har spilt. Det er et fantastisk øyeblikk for meg. Kanskje for noen dager siden trodde jeg det ikke var mulig.
Før spillet lo også mange mennesker i England om min holdning over de siste årene. Dette er en veldig god tid for meg. Jeg vil se hva de synes nå.
Til tross for seieren ble Suarez kjent for smerten av Liverpool-lagkameraten Steven Gerrard. Hans slip mot Chelsea blir sett på som en av hovedårsakene til at Reds tittelbyrd avsluttet, mens hans uheldige header PSG Fotballdrakt tilbake til målet fikk Suárez til å score det vinnende målet.
Jeg fortalte ham å fortsette, sa Suárez. Han er den beste spilleren jeg har spilt med på banen. Dette er et uheldig øyeblikk for ham. Jeg liker det ikke når han gjør vondt som dette. Jeg sa: Fortsett, glem dette spillet, du er en av de beste.

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

Hoş geldiniz, Palatesbih Soru Cevap Formu sizelere sorularınızın diğer kullanıcılarımız tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
...